MapleMaailma

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Maple Story- roolipelin pelaajille tarkoitettu foorumi.


3 posters

    Auttakaa! Oon aloittelia!

    avatar
    Zabtop
    Apprentice


    Viestien lukumäärä : 13
    Registration date : 14.06.2009

    Auttakaa! Oon aloittelia! Empty Auttakaa! Oon aloittelia!

    Viesti  Zabtop Su Kesä 14, 2009 5:59 pm

    Siis oon p**** aloittelija joka ei tiiä mistään mitään. Eli voitteko kertoo mikä job kannattais aloittelijan tehdä? Ja kun ehdotatte jotain laittakaa siihen pari perus vinkkii Wink Ja myös miten aloittelijan helppo kerätä massia? Kirjottakaa siis neuvoja kelpo suomel eikä millään maple slangilla koska en välttämättä tajua Embarassed Eli kiitos neuvoista jo etu käteen !! ( Jos viitsitte tälläistä noboo auttaa! )

    Ps. oon siis maple europes en globalis.. ja oliko se servu joku khania vai mikä lie Very Happy
    Satellite
    Satellite
    Uutistiimi


    Viestien lukumäärä : 47
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Vantaa
    IGN : iSatellite
    Guild: Deviant
    Server: Yellonde
    Maplen versio: Global
    Planeetta: Maa
    Galaksi: BE189G29H
    Satelliitti merkki: Apollo
    Job : Lukless Bishop


    Lvl : 131
    Advertisement:
    Auttakaa! Oon aloittelia! Maplenews2


    Registration date : 03.06.2009

    Auttakaa! Oon aloittelia! Empty Vs: Auttakaa! Oon aloittelia!

    Viesti  Satellite Su Kesä 14, 2009 7:36 pm

    Pelaan globalia joten kaikki ei välttämättä oo samalla lailla europessa.

    Helpoin class on kuitenkin kummassakin versiossa Cleric>Priest>Bishop(bishop ei oo vielä europessa)
    Healin ja mp eaterin avulla cleric käyttää todella vähän rahaa potioneihin(joissain paikoissa ei ollenkaan).

    Paljon apua skillien laittamisen suhteen löytyy Sleepywoodin Magician osiosta
    Ankka
    Ankka
    Expert


    Viestien lukumäärä : 51
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Vantaa (Ruskeasanta)
    IGN : AnkkaQ | AnkkaC
    Job : Crusader | Wind Archer
    Lvl : 107 | 4x
    Registration date : 08.06.2009

    Auttakaa! Oon aloittelia! Empty Vs: Auttakaa! Oon aloittelia!

    Viesti  Ankka Su Kesä 14, 2009 10:44 pm

    Ihan sen kannalta, että haluat ehkä tehdä jotain damagea, niin en suosittele warrioria. Warrior on ilman alkumesoja vaikea saada osumaan vastuksiin. Yksi hyvä vaihtoehto on tuo cleric, mutta muut magicianit kuluttavat paljon rahaa mp:n takia, koska tarvitsevat magic guard skillin päälle selviytyäkseen. Toinen hyvä vaihtoehto voisi olla bowman, koska melko hyvä dmg, ja ei kuluta paljon potioneita, koska pysyy usein mahdollisimmat kaukana vastuksista, joten ne eivät pääse osumaan.
    Assassinissa huonona puolena se, että tehdäksesi hyvää damagea, tarvitset parempia throwing-stareja. Muuten assassin on varsin mukava job. Banditillä taas alku ihan hyvä, mutta kun saat 3rd job (lvl70) tarvitses useasti meso gueard skillin selviytyäksesi, ja meso explosionilla teet hyvää damagea, mutta räjäytät aina omia mesojasi.

    Mesot siis ovat pelin rahoja. Toivottavasti tästä on apua. bounce

    Sponsored content


    Auttakaa! Oon aloittelia! Empty Vs: Auttakaa! Oon aloittelia!

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Maalis 29, 2024 12:19 am